Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snö, bara snöööö

Va less man blir när man kollar utanför fönstret. Det bara snöar och snöar. Kan det inte bli sommar snart!?

Idag väcktes jag av min kära bror som låter som en hel elefant flock när han vadrar omkring här hemma. Låg kvar ett tag i sängen och drog mig, sen bestämmde jag mig för att gå och springa. Innan det blev det kaffe och den kära morgon ciggen i solen :) Var ut och gick/jogga/sprang i över en timme, hur skönt som helst! Var helt slut när jag kom hem igen. Men jag tog ialf tag i städningen, det behövdes verkligen. Såg ut som ett bombnedslag inne på mitt rum! Tog även reda på disken och tvättade, och lagade mat. Falukorv i ugn och hemma gjord potatismos :) Mumsigt blev det! Efter det har jag bara suttit här framför och glott i över en timme. Vilket liv man har! Har totalt fastat för en låt, B.I.T Heads feat. Sofia - The passenger, man blir trökigt grogg och dans sugen när man hör den :) Och så har jag suttit och funderat på de där med presenter. Sara och Sandra fyller snart 18 år, och jag har ingen aning om vafan man ska köpa åt dom. Jag är värdelös på sånt! Det är tammefan bland det värsta som finns, att köpa presenter. Tänk om dom inte tycker om det / det passar inte / dom har det redan - så tänker jag hela tiden. Jaja, får försöka fixa det där på nå vis :P Fan, jag vill också fylla 18 nångång. Men neeej då, jag får vänta i 7½ månad till ja. Skit kul! Men så är det väl, var sak har sin tid. Imorgon är det ju fest på klubben (rowdy CC) men där är det ju 18 års gräns.. Nästan alla man känner ska ju dit, så vafan ska man själv hitta på då? Jag vill ut på gallej ialf! Får se om det blir nå svärdsjö på lördag, hoppas det ialf. Vill ut på inte äventyr och träffa lite nytt folk.. Annars så vet jag inte vad som händer i helgen, så hör av er :)

Idag hade jag tänkt att göra nått åt bilen med. Ska nog ialf måla klart i bagagen, och fixa lite små saker. Måste bli klar med skiten nångång. Ikväll hade jag även tänkt att försöka få ork till att färga håret. Ska fråga mammsen om hon kan klippa mig lite också :) Börjar bli så slitet på topparna. Sen så blir det en ganska så tidig kväller, hade tänkt att gå till badhuset imån på förmiddan och sola, och sen ta en sväng nere på stan och kolla om jag hittar nå kul.

Nä, nu ska jag hitta på nått vettigt att göra.
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: