Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Wasting Love

Usch vilken seg dag det här har varit. Somnade kl 8 igår kväll, och vaknade halv 12 idag.. Så jag har sovit på tok för mycket nu istället, så jag har varit skit trött hela dagen.. Det är konstigt, att ju längre man sover, desto tröttare blir man. Jaja. Lagade mat när jag vaknade, sen tränade jag. Fyfan va segt det var :P Höll på och somna mitt uppe i allt. Efter det så skulle jag ta mig i kragen och springa. Men nå springa vart det inte, vart promenad istället. Fanns absolut ingen ork i kroppen till att springa! När jag kom hem igen synda jag, åt popcorn och glass.. Ååååh, va trött jag blir. Jag kan bara inte låta bli sötsakerna! Måste bli ett slut på det nångång.

Nu på kvällen har jag ialf tagit reda på den enorma mängden disk som min familj har lyckats göra av med på bara en dag. Förstår inte att 4 pers kan få fram så mycket disk på bara en enstaka dag. Jaja.. Tog ialf reda på det så mamma skulle slippa göra det efter allt hon har stått i idag. Lite snäll kan man ju vara ibland :P

Om inte allt för länge blir det väl sängen och sova igen. Men imån SKA jag upp i tid och springa, sen kanske jag ska till gävle med pappa och knäppa kort till mitt förarkort.. Måste få det gjort. Ska försöka finna ork till att göra nått åt bilen med.

Nå mycket mer än så hade jag inte att skriva idag.
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: