Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Big Lake Run 2009

Igår kom Olle hem till mig runt 8 på mogonen, då drack vi lite kaffe sen började vi rulla mot Rättvik. När vi kom dit så var det redan skapligt med folk där. Är glad att vi kom så pass tidigt, så vi fick en bra parkering!
Vi gick först ut på bryggan och njöt av solen och drack kaffet som vi hade tagit med oss, sen gick vi ner till fotbolls planen och kollade på alla bilar. Det fylldes på snabbt där! High-Speed Generation spelade också, skit bra som vanligt var dom =) Runt 12 tiden vart vi hungriga och gick till pizzerian och åt. Kände då hur yr jag började bli, pallar inte sån där värme! Så jag tvingade i mig en massa vatten, så det inte skulle bli som förra året på CCW, var nära på att svimma då. Efter ett tag blev det bättre iaf =)

Sen gick vi tillbaka till fotbolls planen, dom hade fortfarande inte börjat att rulla iväg. Men efter ett tag tröttande vi tack vare värmen och gick till bilen för att hämta stolarna, sen gick vi och satt oss i skuggan och kollade på alla bilar. Fick vara åskådare i år, men nästa år ska jag tammefan åka hela rundan!

Sen så fick Olle för sig att han skulle bada, sagt och gjort. Vi vart kvar där ett tag, sen tog vi stolarna och satt oss i skuggan igen och bara kollade på bilarna. Var inte så många bilar kvar då, men efter ett tag började dom rulla in igen.

Lea vann ett pris med, för snyggaste raggarbil om jag inte minns fel. Kul!

Vi kom hem i 8 tiden, solbrännda och trötta. Var otroligt nöjd över att få slänga mig i duschen och sen sova!

Idag har jag inte gjort ett skit, och inte lär det hända någe heller. Känner absolut inte för att göra nått..
Men nu ska jag ta mig en macka iaf, och börja packa till Norge. Ska bli så skönt att få åka dit igen!
Är fortfarande grymt taggad till Power Meet också så klart, det ska bli så jefla kul!

Bilder från igår finns på min BDB, http://webbwilder.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246053601&id=383740751#0
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: