Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ajaj, min nacke

På dagen igår åkte jag och mamma till valbo för att kolla runt lite. Gick till stadium och köpte ett par skor faktiskt, inte allt för ofta jag hittar ett par skor jag gillar. Vanliga skor så alltså, klack skor har jag inga problem att hitta :P Efter det gick vi och kollade på en ny soffa och nytt köksbord. Kom därifrån med skor, tunika, over knee strumpor, puder, hårspännen och leggins. Mamma betala :) Men ska betala tillbaka lite på tisdag, när jag får pengar. Yrade runt i valbo i ca 3 timmar, var helt slut när vi kom hem. Packat med folk var det där med! Usch, hatar det.

Trodde att det skulle bli en nykter och städad helg, eftersom att det inte verkade hända nå kul.. Men det blev ändrade planer, åkte hem till Linda igår på lite fest :) Dom skulle ut på krogen, så jag tänkte att jag kunna umgås med dom tills dom skulle dra iaf. Kom dit i 5 tiden, satt där och snacka lite då och såg allmänt ful ut bara. Sen bjöds det på grogg, mumsigt som tusan var det! Hällde i mig dom två första lite väl fort kanske. När kl var runt halv 8 börja det snurra rejält i huve på mig. Men det vart en ur kul kväll iaf :) Dansa och härjade runt hela kvällen. Två av grabbarna fick för sig att springa runt huset naken också, haha! Vilka idéer man kan få för sig ibland. En massa tok blev det bara. Det måste göras om :) Gick hem vid 11 tiden, var inte kul att gå i ca 2 km i klack skor. Uscha. Men jag överlevde iaf!

I morse när jag vaknade mådde jag verkligen skit dåligt. Brukar aldrig må illa eller ha ont i huve när jag är bakis, men det var då tamme tusan extremt i morse. Jag mådde verkligen skit dåligt! Det var inte långt ifrån att gårdagens mat skulle komma upp. Men jag somnade om iaf, och mådde bättre när jag vakande. Men då började jag känna hur ont jag hade i hela kroppen. Speciellt i nacken.. Kan knappt röra den =/

Så idag har det inte blivit många knop. Pappa kom och hämtade mig på eftermiddan, då åkte vi och handla och efter det har jag bara legat på soffan mest. Det har absolut inte funnits ork till nått annat!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sova. Skola igen imån, ussssch. Men slipper praktiken iaf! Skönt de.
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: