Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Typiskt

Skulle ha uppkörning idag för truck kortet.. Men jag hade så jävla ont i nacken så jag kunna inte göra det. När vi kör upp för de så kör vi en tenknik bana, och man måste vrida och vända på huvet hit och dit hela tiden för att se till att man inte kör in i nått, och det gick ju inte för mig. Så skulle få göra det nån annan dag. Förmodligen imån, usch! Det finns inte en chans i hela universum att jag kommer att klara det! Tur att man har bra lärare som hjälper en. Och klass kamrater.

Så idag har det inte blivit så mycket gjort. Gick hem innan lunch eftersom att jag inte hade nått att göra i skolan. Hade dessutom så nedrans ont i nacken så jag fick ont i huve och mådde illa. Så jag gick hem och kollade på Gran Tornio (tror det var så den stavades) sjuk bra film! Rekomenderar den. Lite solig bara.. Efter det kollade jag på några avsnitt av En ängels tålamod, jag älskar den serien! Haha. Så jävla kul när Gabriel stoppar kaninen i micron :) Skrattar jämt lika mycket åt det.

Nu på kvällskvisten var jag ut och joggade en timme. Skönt! Så nu ska jag duscha och sooova. Hoppas det blir en slapp dag i skolan imån så man kan sluta tidigt och hälsa på morfar!

Som sagt, nu blire duschen.
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: