Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

?

Kom inte på nån bra rubrik :P

Nu känner jag mig mycket bättre faktiskt! Inte lika yr nu iaf. Men jag snorar fortfarande som en idiot.. Hur som helst, var ner till banken med farbror Stefan iaf, fick 1400 kr :) Fint de! Så ska köpa ett par skor som jag har kollat på som kostade 300, sen ska jag spara resten! Efter att vi hade varit på banken så åkte vi till mamma och kollade på Dodgen. Och jag säger då de, vilken päääärla :D Men inte lika snygg som min då ;) Men jag är helt såld i den! Ska bli en sjukt rolig sommar i den och i min bil! GE MIG SOMMAR NUUUUUUUUU!! Bara 4 veckor kvar i skolan iaf :)

Nu kurrar det i magen, så ska leta på nått att äta :)
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

sv: okej, jag har nog haft turen att inte hitta på nå riktiga deppbloggar ;P jo precis, jag är en sån människa , men jag har stått ut så länge nu så jag känner att jag för mitt eget bästa måste göra nåt åt saken.. Men känner jag mig själv så kommer jag förlåta som vanligt och låta han köra över mig ännu mer :s jag hoppas att jag klarar av att stå på mig, men antagligen inte :/