Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tilan Lund

Ja, så skulle jag heta från början, Tilan Lund. Fick reda på det här om dagen av mamma. Varför döpte dom mig inte till det istället för Anna? Kan man ju fråga sig :P

Inte blivit så mycket skrivet här nu, är sjuk som fan och orkar knapp ta mig upp ur sängen så det är därför. Snorar som en dåre gör jag, och jag har så ont i huve så jag håller på att dör! Men jag har inte feber, även fast det känns som så. Och ont i hela kroppen har jag, finns absolut ingen ork till att göra nånting. Har lite skol jobb som jag skulle behöva göra över datorn, men att sitta här gör huvudvärken bara värre..

Så jag orkar inte skriva så mycket mer än det. Föutom att morsan köpte en Dodge Van- 85a igår :) Den ska vi ha i sommar och åka runt en massa i. Den går ju att sova i så då slipper man tält och en massa skit. Kul ska det bli! Kalle och min bror håller på att jävlas med mina bromsar på bilen med. Får så dåligt samvete när jag inte är där och hjälper till.. Hoppas dom kommer underfull med vad det är för fel iaf!

Nä, nu måste jag gå och lägga mig ned igen.
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: