Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Begravning

Igår vart det impuls begravning typ.. En nära vän till familjen dog för någon vecka sedan, och igår var begravningen. Mamma skulle gå på den, och i sista sekunden sa mamma att hon vela att jag skulle med. Så hon slapp gå själv.. Begravningen var jätte fin, verkligen. Men så klart var det jätte jobbigt. Började genast tänka på morfars begravning när jag klev in i kyrkan.. Saknar han så.

Vila i frid Lisa!

Eftersom att det kom så hastigt att jag skulle gå på begravning så hann jag ju inte direkt fixa till mig nå, slängde på mig svarta kläder bara. Så man såg ju ut som hejkomochhjälpmig.. Och så klart ska det vara världens snygging där! Inte fan trodde jag att jag skulle få träffa en sådan karl på en begravning eller.. Det var nått med han som bara fick mig att smälta, en blick och mina ben vek sig. Åh, så jag önskar att jag kunna vrida tillbaka tiden till de ögonblicket! Haha. Över kåta Anna, det är jag de. Nej då =P

Men det var då jag insåg att, går en - så finns de tusen åter.

Efter begravningen så åkte jag hem och gjorde mig klar, sen åkte jag hem till Linda. Vi åt och drack lite gott, jätte mysigt. Sen drog vi till heartbreak och dansa så man var helt slut efteråt. Kan ju säga att man var ganska så nöjd när man kom hem till sin underbara säng sen!

Idag är jag jätte seg. Bakfull tror jag att det kallas... Men jag har iaf städat hela mig gaderod och rensat ur den, duktigt tycker jag =) Det händer allt för sällan..

Nu ska jag ta en dusch så man kanske känner sig lite piggare. Sen kanske jag ska gå hem till Johnny lite senare om jag orkar, annars blir jag bara hemma.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: