Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Flytt

Nu vill jag ta studenten, för det första för att det kommer att bli grymt kul, för det andra för att jag vill flytta, tjäna egna pengar och stå på mina egna ben. Till våren ska jag söka jobba i Norge, hoppas jag får det så jag kan bo där i nått år och skrapa ihop lite pengar innan man flyttar till Sverige igen. Och planen är då att jag flyttar till Dalarna.. Men det får man ju se hur det blir med de, det får framtiden visa. Men det är så jag vill ha det! Är så fruktansvärt trött på det är stället nu och alla falska människor. Och inte mist att man får leva på 1050 kr i månaden.. Jag vill verkligen flytta dit. Och så SKA det bara bli!

Nu fick jag reda på att min käraste katt Dixie har blivit överkörd och klarade sig inte.. Jävla skit. Bästa katten :'(
Plötsligt förstod jag hur mycket och faktiskt betydde.. Så nu ska jag väcka pappa och åka hem till mamma och gräva ner henne. Katten alltså, inte mamma :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: