Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

KÖRKORT!

YEAH, igår klarade jag det jag har längtat efter så länge - KÖRKORTET! Så fruktansvärt kul!! Lägtar till sommaren, då SKA jag ha en cheva och bara gliiida runt i. Åh, det är livet =)

Lånade mammas bil en sväng igår och åkte till kyrkogåden och tände ljus, det blev min första tur i en bil helt ensam. Tyckte det var så tomt utan morfar igår, har ju väntat så länge på att få åka hem till han och säga att jag har klarat körkortet. Tänk så stolt han skulle bli! Men eftersom att han inte finns här längre, så fick de bli en tripp till kyrkogården och ''hälsa på'' han där. Åh, så jag saknar han!

Efter det var jag och hämtade upp Fredrik sen drog vi ner till stan och kolla på Hank T Morris, lika bra som alltid. Sen hem och då blev det sängen direkt!

Nu sitter jag har, nyvaken och extremt morgon snygg. *inte* :P Ska strax dra på mig kläder och dricka kaffe, sen bege mig ut i trädgården och fixa lite. Tänkte ta mig en promenad nu på morgonen eftersom att det är så fint väder, men känner att jag absolut inte orkar med det just nu. Kanske orkar lite senare. Så ska gör lite nytta här istället. Måste städa och fixa lite tills imorgon med.

Ikväll blir det bandy, Saik - Edsbyn.. Är sjukt taggad! Ska bli kul. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: