Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trök!

Jag har mitt livs sista lov vad gör jag? I måndags låg jag och var så jäkla sliten sen helgen hela dagen+källen. Låg på soffan ocg glodde på tv hela tiden, och mådde pyton. Tror jag börjar på att bli för gammal för två dagars :P Haha. Hade hur som helst skit kul hos Danne D både i lördags och i söndags =) Kom hem halv 7 på söndag morgon efter första kvällen, och kl 5 den andra. Och cp fylla blev det båda gångerna =)

Och igår, låg jag i soffan mer eller mindre hela dagen med. Var ut och städade bilen, och tvättade den. Det behövdes! Sen var jag helt slut efteråt.. Så då vart det inte ett skit mer gjort.

Idag har jag iaf vart till ponderosa med brosan, Linda och lillebror. Efter att vi hade varit där så åkte vi till Owe's och käka lång korv (mums!) och kikade runt lite. När jag kom hem så plockade jag undan påsk sakerna, och nu sitter jag här. Lyssnar på Eddie Meduza och drömmer om bättre tider. Jag vill ha en massa pengar så man hade haft råd att dragit iväg på en roadtrip nu när ma har lov! Detta är som sagt det sista lovet nånsin för mig, vill göra något kul. Men har inte pengar till det.. Har ca 300 kr kvar denna månad, skit kul! Inte.

Vad jag ska hitta på resten av lovet vet jag inte.. På lördag blir det dop iaf. Blir nog en nykter helg, verkar inte hända nå kul ändå och jag är som sagt fattig =P Laddar upp inför Martinas 18 års fest nästa helg istället.

Nä, nu ska jag fortsätta med städningen. Måste sysselsätta mig med nått iaf. Och sen ska jag koka ihop nå mat.

Ha en bra dag alla!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: