Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bakfull än

Lördagen vart väl inte som tänkt, men kul vare..

Börja med att Sandra kom och hämtade mig, sen hämta vi Marie och Tolpa och sedan åkte vi hem till Rikard och bytte bil. Kunna ju knappast bli ett bättre gäng man fick umgås med under kvällen =) Dessvärre hann va bara in i gävle, och så brann kablarna i bilen. Så där stod vi, i säkert ett par timmar innan dom fixa de så vi iaf kunna åka till merjeri i gävle och fixa resten. Tur att Rikard och Tolpa är så händiga! Vi åkte några varv, träffa lite roligt folk och så.. Sedan träffade jag på Edholm, Sara, Jennie och Tony, skit kul att träffa dom igen! =) Så åkte med dom några timmar, kändes precis som förr i tiden! Då var det alltid vi.

Medans jag var ute med dom så åkte Rikard och dom hem.. Jennie vela åka hem hon också, så jag och Edholm hoppa över i OB's bil och härja runt till klockan var 9 på morgonen =) Var helt slut när jag kom hem kan jag lova!! Mamma satt och åt frukost när jag kom, så åt frukost då jag med tillsammans med henne haha. Sen slockna jag som en stock och vaknade inte upp förän kl 18.. Var vaken i tre timmar, sen somna jag igen och vakna 10 i morse. Kände att jag helt ärligt var bakfull än, det vart lite mycket i lördags kanske..

Följde med Fredrik till gävle efter att jag hade vaknat, stannade till på media och köpte nya hörlurar till mig mp3 också. Har känt mig hängig hela dagen, tror jag håller  på å blir sjuk. Lillebror är sjuk så jag väntar bara på att bli smittad..

Nog för att jag hade mycket kul i lördags, men nu får det vara slut på dom där sena supar svängarna. Dessvärre hade jag inte mycket till val då i lördags, hade jag inte varit ute så där sent så hade jag inte haft nån skjuts hem.. Men som sagt, det får vara slut på det där nu. Hela dagen efter blir bortkastad och man kommr mer ur balans än vanligt. Det är liskom inte värt de..

Kom in för ca 20 min sen efter en lång och härlig promenad i höst kvällen, skönt med frisk luft!
Nu ska jag kolla på tv ett tag, sen sova. Får se vad morgondagen bjuder på!
Adios amigos.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: