Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Börjar med att ta av mig hatten för Louise som klarade körkortet imorse! GRATTIS!! Visse att du skulle klara de :)

Gick upp kl 8 imorse och väntade på att Louise skulle höra av sig, men hon hörde aldrig av sig så började bli orolig för att hon inte hade klarat det.. Men rätt som de var så hörde jag att de var nån som tuta utanför, då kom hon i sina föräldrars bil :) Så glad jag blev! Vet hur mycket hon har längtat efter det där körkortet.. Ska åka till skolan efter att hon har slutat, så får hon köra min bil hem haha :) Kommer att kännas konstigt att åka med henne :P

Nu på morgonen har jag dammsugit, torkat golvet, bytt mattor och lite annat och just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar. Ska ta en dusch under tiden, sen koka potatis till köttgrytan. Sen ska jag bara vänta på att Louise hör av sig, sen vänta på att Emil slutar. Hänger på han till åshammar och klyver ved så man får nån krona tills jag och Linda ska åka till valbo imorn. Måste ha nya kläder!! Har fan inte köpt nå kläder, sen.. Öh, ja det måste vara student kläderna sist. Har kastat mycket av mina kläder nu så det är dags för lite nytt.

Nä, dags för dusch. Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: