Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 22

Det här upprör mig.

Att de inte finns dödshjälp. Folk som är som Kissie. Otrohet. Att de gamla inte tas hand om på ett mänskligt sätt. Att sommaren är för kort. Snacket om att alla är lika mycket värda är inte ett dugg sant. Allt snack om kungafamiljen, låt dom va liksom! Och desamma med SD. Och att man kallas för rasist bara för att man mer eller mindre bor i Sverige numera. 

Det är de som upprör mig mest tror jag =)

-

Sitter just nu och skriver med Tina på msn, vi pratar gamla minnen som vanligt. Jag skrattar så jag grinar nästan haha =) Ja vi är inte riktigt kloka vi..

Det blir en nykter helg denna gång, skönt. Nästa helg blire kalas! Lät som om att jag och Maria ska koka ihop nå på fredagen, sen på lördagen är det luciarock i vika, kan inte missas! Ska bli kul =) Skönt att man har lite pengar nu så man har råd med sånt..

Ikväll blire film och fläsk. Och när vi ändå är inne på det så har jag märkt att jag har släppt efter på tok för mycket med allt götta nu för tiden, de blir faktiskt lätt så när man är arbetslös. Men ännu en gång så har jag bestämt mig för att sluta med det efter nyår. Det är de som är så kul med mig, jag ''bantar'' fram till sommaren jämt haha. Sen under sommaren orkar jag inte bry mig längre, så är det bara fylla som gäller. Men man kommer lite mer i form till sommaren iaf, bra de =) Ska försöka gå ner 5 kg till sommaren iaf. 

Nä, nu tv!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: