Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En vit jul vare ja...

Ser ut som om att det blir ännu en vit jul =) Skönt, inge roligt att se gräsmattan på julafton.

Igår vid 16 tiden åkte jag och mamma hem till Kikki och åt, potatisgratäng och fläskfilé, mycket gott! Sen vid 18 tiden började vi åka mot konserthuset, jag körde. Mamma och Kikki tog nån öl innan konserten började. Jag må då säga de, fan va bra den var! Den fick 5 av 5 stjärnor i tidningen, och de får den då av mig också. The refreshments var lika bra som alltid, och de märktes att de gillade att spela på hemma plan, de vela liksom inte sluta haha. Nisse Hellberg var lika bra som jag hade förväntat mig, och Sven Zetterberg var över förväntningarna. Vilken gubbe på att spela gitarr, munspel och sjunga! Helt fantastisk. Ja, det var helt enkelt skit bra. Väl värt pengarna!! Bilder från de kommer upp på facebook så småningom. 

Kom hem runt 23, var hem och åt lite då sen åkte jag till Louise födelsedagsfest. Var bara kvar där ett tag, var så trött så vela hem och sova. Somna som en stock kan jag lova!

-

Idag sov jag till kl 11, skönt. Var ut och skotta snö då, och plocka in julsakerna från garaget. Så hade börjat fixa lite i vardagsrummet nu. Ska klä julgranen senare ikväll =) 

Kl 15 är det möte med klubben inför nyårsrocken, sen hem och dona lite..

Nu ska jag laga mat sen göra mig klar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: