Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Julen

Jaha, snart är julen över igen. Lite trökigt kanske, men mest skönt.

Detta har jag fått:
Från pappa: Extern hårddisk 500 gig, USB minne 16 gig, nån sån där värmare till sätet på bilen
Från mamma: 2 böcker, kaffe koppar, vågtång, masage sak, leggins, bil tidning
Från Emil, Linda och Hugo: Halsband, örhängen och tofflor
Från Patrik: Ljuslykta och bodybutter som luktar mango
Från Tina: Olika krämer till kroppen och parfym av Christina Aguilera
Från Farfar och farbröderna: 1400 kr
Tror det var allt :P Mycket nöjd!!

Julafton var lugn här hemma, och mysig. På kvällen vart det en sväng till Embra sen till Rikard där Tina var =) Hade skit kul där! Tina sov hemma hos mig då.

Igår va väl inte jag och Tina dom piggaste i kommunen haha. Men de var bara å ta nya tag =) Vid 19 tiden åkte vi till gävle och sedan började vi åka mot lilltjära. Åkte dit med Bella, Sandra, Jimmy och Mandel som körde. Hade kul, men dock inte så kul som jag hade hoppats på.. Men helt ok! =) Träffa iaf en del roligt folk!

Idag blir det bara lugnt, glo på tv och götta sig bara.

Nu orkar jag inte sitta här längre.
God fortsättning på er alla!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: