Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tandläkaren

Jag snart ska jag bege mig dig, fyyy :( hatar tandläkaren!! Ska borra idag, det är ju de värsta som finns.. Usch, ge mig styrka! haha. Har dessutom en turk som tandläkare, kan det bli värre?

Idag känner jag min mycket bättre iaf. Fick lite gjort både igår och idag.. Är dock väldigt trött idag, mindre kul. Tina ringde nyss och väckte mig haha. 

Får se om jag åker till pappa en sväng efter att jag har plågas lite. Annars så tar jag nog det på söndag. Saknar pappsen <3 Tråkigt att vi inte umgås mer än vad vi gör..

I natt blire nog till å bege sig ut i snön igen. Och de närmsta 4 nätterna till också ser det ut som, segt. Varför kan det inte bara komma lite i taget för? Fan man arbetar ju ihjäl sig nästan haha.

Nu ska jag göra mig klar sen bege mig iväg.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: