Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Black Knights reunion

Vilken kväll.. Helt otroligt.

Kom till sporthallen runt 6 på kvällen. Började fixa och dona lite då, vid 7-8 tiden började det rulla in lite folk och det var lugnt än. Men helt plötsligt öste det in hundratals personer, och lugnet var över. Så stressigt det blev!! Sprang mellan servering, kök och toaletterna hela tiden. Lära springa ut med jämna mellanrum för att få luft och lugna ned sig lite.

Det verkade som om att alla hade kul. Så klart blev det lite bråk, men det får man räkna med när det blir så där mycket folk. Synd att det ska behöva bli så bara! Det förstör kvällen för många. Dom som planerar att bråka på våra framtida spelningar behöver inte komma.

Träffade en massa roligt folk med, synd att man inte hann prata mer med dom. Next time!

Banden verkade hel nöjda med spelningarna. Kul! =)
http://www.youtube.com/watch?v=5Cpl3X7m4xM&feature=player_embedded
Från Black Knights spelning. Ryser när jag ser den! Synd att man inte hann stå framme där och lyssna mer. Hann bara med sista låten dom körde. Måste säga att det ser hysteriskt roligt ut när Håkan dyker ned i plubliken för att stoppa ett bråk =)

Kom hem runt halv 5 på morgonen efter att vi hade städat undan lite. Det vart inte mycket sova, hjärnan var så uppstressad då än så kunna inte koppla av. Vart ca 2 timmars sömn, sen var det dags att bege sig tillbaka till sporthallen för att städa. Det flöt på bra och tog inte så lång tid som jag trodde! Sen vart det pizza med några när vi var klar, sen hem och slänga sig i sängen =)

Stort tack till Kenny för lån av bilen så vi kom hem på söndag morgon =)

För andra klubbar att kunna slå Los Raggos, måste bli svårt nu =) Ryktet har spridit sig fort om klubben nu, och det är förståss bra rykten. Man kan säga att man är en stolt medlem =)

Hade en trevlig kväll även fast jag jobbade! Synd att jag minns knappt hälften av kvällen. Var så stressad så jag visste inte riktigt vad jag höll på med ett tag =P

Ser fram emot kommande spelningar!

----

Idag är jag ledig från skolan. Eftersom att det är helt underbart väder ute nu så ska jag ut och gå en låång promenix! Sen hem och laga rotmos och falukorv, min favorit rätt! Svensk husmanskost, finns inget bättre än det.

Har inte tid att sitta här längre!
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: