Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut

Har varit ute hela eftermiddan och skottat snö inne på gården.. Är så jävla slut nu så hela jag skakar =P Bra träning de där! Synd att man inte har krafter kvar till att ta en promenad i detta fina väder nu..

Senare mot kvällen kommer pappa hem med min bil igen. Nu är den äntligen lagad =) Skönt! Man känner ju sig handikappad utan bil nästan.. Synd att jag inte har ett jävla öre till att tanka den bara. Förhopnningsvis finns det kvar i den iaf.

Är det så att de finns soppa kvar i den imån så tänkte jag ta mig en tripp med den då, ned till kyrkogården och tända ljus och åka runt och kika lite på förmiddan. Lär väl hålla mig hemifrån då antar ja.. Suck.

Har inga krafter kvar till att skotta nå mer idag. Det får bli imån isf. Blir antagligen soff läge resten av dagen verkar det som. Orkar ändå inte med nå annat =P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: