Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Globaluppvärmninh? MY ASS!!!

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera dom senaste dagarna..
Men nu ska jag försöka koka ihop nått innan bandyn börjar på tv4 sport.

Nyårsafton var jättre trevlig! God mat, god dricka och gott sällskap! En lyckad kväll helt enkelt.
Så nu vet ni de =P

Igår åkte jag, Händel, Brosan och Tim till Avesta på vinter cruisingen. Det var svin kallt, förståss. Men ett sånnt ös det var inne på klubben! Helt sjukt. Jätte kul verkligen! Men däremot ute... -34 var det när vi skulle åka, minns inte sist det var så kallt häromkring? Länge sen iaf! Dessutom lämnade alla mig så jag fick stå ENSAM i den där jävla kylan i 45 (!!!) minuter. Gissa om jag var sur sen när dom kom tillbaka?

Och när vi skulle åka hem, gissa vad som händer då? Jo, BIL JÄVEL'N STARTAR INTE!!!! Då blev jag vansinnig. Hade ingen kännsel i fötterna, kunna inte röra ansiktet osv.. Men vi fick start hjälp av någon iaf (tack och lov) så vi kom iväg. Var lagomt nöjd över att få lägga mig i sängen!

Men inte mycket varmare inne på mitt rum heller. Ventilen är inte riktigt tät, inte fönsterna heller. Bakom min säng har jag en tegel vägg som bli svin kall och under mitt kilckgolv så är det betong så det är kallt överallt! Usch, tycker nästan lite synd om mig själv =P Det är så kallt så det är is runt fönsterna och ventlien.. Det blåser kallt på en när man ska sova.

Nu har jag inte tid med det här nå mer, dags för bandy nu. SAIK - Vetlanda!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: