Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Nyktert!

På en månad har jag haft två helt alkoholfria helger :) Känns underbart kan jag säga!
Är så less på att dricka ''bara för att dricka'', nu ska jag endast dricka när det händer nå speciellt.

Igår kväll vart det bara film med mammsen, och sängen tidigt. Somnade runt halv 11 tror ja. Vakna halv 10 idag och kände mig på topp! Så då blev det en kopp kaffe, sen åkte jag ut en sväng med min kära v40. Ska sälja den inom en snar framtid (var det tänkt iallafall) så lär passa på att åka med den nu. Kanske inte blir nån ny bil förän mot våren sen.. Har så dåligt med pengar nu.

Just nu sitter jag och väntar på att köttfärslimpan ska bli klar! Efter att jag har ätit så ska jag packa ihop grejerna och gå hem till pappa. Ska kolla på VM finalen i bandy och bara ta det lugnt!

Nu ska jag ta ut körrfärslimpan ur ugnen.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: