Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Usch och fy

Idag har det varit så långt ifrån en bra dag som man kan komma. Usch!
Har varit mycket tankar som har snurrat runt i huvet och det har inte blivit nå bättre av att man har varit bakis hela dagen heller. Och så blir jag irriterad på mig själv för att jag inte har pluggat nå till SM provet ÄN.. Skulle ha gjort det både torsdag och fredag. Men icke! Ibland är det svårt att få tummen ur röven.

Just nu känns det som om att man vill ha en massa nyktra helger framför sig och bara spendera tiden med familjen och hitta på nått med vännerna som inte involverar alkohol. Men det sprack ganska snabbt! Nästa lördag blir det Lobby med Louise, har inte varit där på skit länge nu så det ska faktiskt bli kul ändå.. Om det är nån som vill haka på så är det bara att höra av sig! Förhoppningsvis så blir vi ett gäng som drar dit och dansar röven av oss.

Men nästa helg endå ska jag försöka hålla mig nykter och umgås med familjen. Helger efter de är det dags för Balck Knights spelning, det närmar sig med stooora steg. Ser så sjukt mycket fram emot det!! Ska bli kul att träffa nytt folk, och träffa folk som man inte har sett på länge. Det ska bli grymt kul :)

Nu har jag inte tid att sitta här nå mer, ska gräva ner mig i hjullastarboken och grävmaskinsboken nu, sen sova som aldrig förr! Ny vecka, nya tag imån. Skönt! Jobbigt som vanligt att behöva gå upp till skolan bara :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: