Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tomt..

Länge sen det vart nå skrivet här märker jag.

Kort sagt så hade jag en fantastiskt kul helg i Västerås när Power Meet var. Vi kom dit tidigt på fredag morgon, första ölen öppnades direkt när jag hade parkerat bilen. Sen fortsatte det så fram till söndag morgon. Det var den sista helgen jag spenderade tillsammans med Tina, innan det var dags för henne att flytta till Narvik, Norge. Bättre avskedsfest kunna det knappast bli! Bilder från den helgen finns på facebook.

Kom hem söndag kväll från Västerås, då var jag ensam hemma för alla andra hade åkt till Norge. På måndagen vart det inte många knop gjorda, men på tisdagen hade jag fest här hemma. Halv spåra som vanligt haha. Men vi hade dock jätte kul! =) Såg ut som ett rent helvete här dagen efter.

Så då på onsdagen hade jag fullt upp, lära städa hela huset och trädgården sen dagen innan, packa ur sakerna från Västerås (hade inte orkat göra de innan) och packa till Norge, skulle åka dit dagen efter. Det vart stressigt, men jag hann bli klar i skaplig tid på kvällen iaf =)

Började åka mot Norge 04:30 på torsdag morgon. Åkte själv för första gången, gick bra men var dock väldigt trött.

Har haft en helt underbar vecka där! Har inte gjort ett skit typ, bara varit liksom.. Inga måsten, ingenting. Helt fantastiskt har det varit! Och så åkte jag hem idag, och såå jag ångrar det nu..

Just nu känner jag mig bara allmänt tom. Känns som om att det inte finns något att komma tillbaka till. Det känns som om att Sandviken inte har något att erbjuda mig längre. Jag vill härifrån. Så fort jag kom hem så dök det upp en massa måsten och en mamma som tjata om allt mellan himmel och jord direkt! Tankarna svävar fram och tillbaka hela tiden. Mest om jobb och pengar så klart. Känner mest för att bara skita i allt, lägga mig på golvet och bryta ihop. Framtiden ser inte alls ljus ut nu för mig känns det som. Har nog aldrig mått så här förvirrat och dåligt i hela mitt liv.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

När du flyttar till eget kommer allt bli annorlunda. Trust me.