Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Denna trötthet

Har varit extrem trött och hängig idag. Känns som om att jag inte har någon energi eller lsut till något dom senaste dagarna.. Hoppas det går över till helgen.

Samma gammla vanliga i skolan idag, fick inte ett vettigt skit gjort. Blir nästan irriterad.. Jag vet att det finns saker jag skulle kunna göra, men jag har så svårt för att börja med något om inte någon pushar på mig. Men måste väl ta mig i kragen antar jag. Det är inte så att jag ligger efter i något, men schemat är rätt tätt denna vår termin, har massor att göra men ingen lust till det. Suck. Lite mer vår så kanske man får lite energi?

Och när jag kom hem från skolan vart det samma gammla visa igen, slänga i sig lite mellanmål, kolla tv och vila. Sen ut och gå. Sammasamma varje dag. Men det är ju upp till mig själv det också.. Men trivs rätt bra med det ändå. I morgon ska jag ut till mamma och hälsa på katten iaf, och hämta bilen. Haha =P

På lördag FM åker jag, mamma och Kalle in till gävle och hälsar på Kia och Joel =) Kia och Kalle skulle åka och handla på city gross, så jag och mamma sitter barn vakt åt Joel så länge =) Så då får jag lite tid till att bekanta mig med honom. Mys!

Och jag vet att jag har sagt det förr, men jag säger det igen - ser mycket fram emot festen på lördag. Inte bara för att få träffa alla i Los Raggos igen, utan det ska också bli skönt att få nått annat att tänka på ett tag. Bara kunna släppa loss, dricka gott och umgås med underbart folk =) Kul!

Nu ska jag nog kika på en film..
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 lindaa´
skriven :

Jag går bara hemma & runkar runt hela dagarna så får'u trök så äre bara att hojta till :)