Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Drar en djup suck

Är trött på det mesta just nu känns det som. Jag vill så gärna flytta hemifrån (och hellst härifrån!).. Det känns som om att jag aldrig får vara ifred, jag får inge utrymme liksom. Och det går mig på nerverna så in i norden!! Vilket gör att jag går och är små irriterad hela tiden och små saker blir stora.. Börjar tröttna ganska så rejält på det. Det tar så mycket krafter ifrån mig..

Och jag saknar mina vänner och den vänskap jag hade med vissa förr. Vissa glider man ifrån, andra blir det tjafs och liknande som ska komma ivägen. Jag hatar det, jag är inte alls den personen som vill ha nån osämja med någon. Förlorade en av dom bästa vännerna jag har haft på det viset. Fan!

Nu gräver jag ned mig i sängen och kollar på tv tills jag somnar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 New Friends
skriven :

Nya vänner är på gång serrö. Finns en del goa förslag om god sammanhållning i LR framöver. Mer info 27 mars.



Kram.

K