Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En lördag kväll

Satt nyss och kollade på en minnesfilm för en tjej som dog förra året, lika gammal som mig var hon. Ingen aning om vem hon var eller hur hon dig. Men helt plötsligt så slog det mig hur glad jag faktiskt är över att leva, och jag vill leva så lääänge jag bara kan. Hur många gånger har man inte tänkt att det skulle vara så mycket lättre om man inte fanns? Så ska jag aldrig mer tänka. Jag vill leva ett långt och friskt liv. Den där filmen fick verkligen mig att rysa, och jag fick en konstig känsla i kroppen.. Usch!

Jaa, sånnt roar jag mig med en lördag kväll nu för tiden :P Haha. Nää, hade absolut ingen lust att göra nått denna kväll (så som så många kvällar innan) så det fick bli tv. Var iväg och träffade Louise en sväng med och snacka skit =) Trevligttrevligt. Nu strax blir det sängen känner jag..

Har mycket att se fram emot ett tag nu iaf: Finland på måndag, SM final i bandy (SAIK borde ju gå vidare till den iaf) 27 mars är det fest med Los Raggos, Elima (förhoppningsvis har jag pengar till det), spelningen med Enhärjarna och TNE på Rowdy's, SM i Skellefteå med klassen och sist men inte minst, sista april och cruisingen i Avesta (förhoppningsvis får man plats i nån bil dit) Det är de som händer i mars och april för mig. Sen händer det massor i maj och resten av sommaren =) Så snart är lugnet över, och det ser jag fram emot!!

Nattinatt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: