Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Snart är denna skol vecka över också. SHIT va fort tiden går. Snart står man där på kullen, och tar studenten =) Känns bitterljuvt på nått sätt. Ska bli kul men ändå inte!

Hur som helst, börjar 12:30 idag. Skönt med sov morgon tänkte jag! Men icke. Vakna 06:30 som vanligt, måste fan ha en klocka i huvet på nå vis. Men låg kvar och drog mig till kl 8 och kollade lite på tv. Efter det så satt jag mig med en kopp kaffe och började kolla på klänningar till studenten. Hittade en som jag vart rätt sugen på. Men ska ta en tripp till valbo och kika med. För studiebidraget jag får nu i mars så ska jag köpa skor iaf.. Klänningen får vänta till studiebidraget i april. Det är inte billigt att ta studenten eller! Bara student mössan+glas&tuta gick på över 1000 kr. Sen ska man ha klänning och skor, blir kanske 1000 kr det med. Student plank ca 350 kr.. Sen ska det köpas tårta, skumpa och en massa annat. Räknar väl med att det kommer att gå åt runt 3-3500 kr.. Usch! Tur att mammsen och pappsen betalar det mesta =) Jag är den första kvinnliga äkta Lund'an som tar studeten, det ska firas såklart =D Dessutom är jag den första i familjen att ta studeten, eftersom att brosan aldrig gjorde de. Både mamma och pappa hoppa av skolan för att jobba istället, så dom tog aldrig heller studenten.

Nog om det. Har två lektioner idag, religion och svenska B. Tråkigt :P Men tiden brukar gå fort iaf.. Sen ska jag hem och byta om, sen vandra till björksätra för att hämta ut min skinnjacka som äntligen har kommit! Den kommer att användas flitligt i vår och sommar.

På lördag ser det fortfarande ut som om att det blir grillning och öl, sen är jag sugen på att ta nått glas vin på kvällen. Men vart och med vem vet jag inte =) Den som får tråkigt kan ju höra av sig!

Nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig klar.
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: