Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag kväll

Och jag har feber, igen! ÅH!! Vafan är det för fel på mig? Förra veckan hade jag hög feber på onsdag och fredag. Men på torsdagen var jag bara.. Hela dagen idag har jag mått bra, men sen när jag vaknade upp efter att ha vilat lite efter skolan så hade jag 38.8 graders feber. Men jag har inge ont i halsen eller nått, än iaf. Tur det!

Läster nyss att man får feber för att imunförsvaret sätter igång för att skydda kroppen mot virus, så jag kanske har varit påväg att blivit sjuk flera gånger? Antagligen.. Men fortsätter det så här så får det bli ett besök hos farbror doktor helt enkelt.

Var på möte med Los Raggos igår.. Kom fram till att vi ska börja med klubb bilen nu, så jag och Fredrik ska till valbo på torsdag förmiddag (om jag är bättre) och börja på. Håkke och Kenny skulle vara där med, som jag fattade det. Kan ju bli kul =) Kan inte mycket om bilar, men det finns säkert nått litet jag kan hjälpa till med.

På fredag blire sthlm, på maskin mässa =) skojj! Så hoppas verkligen att jag blir bättre tills des.. Kanske får besök från dalarna då med, beror på vilken tid jag kommer hem och hur trött jag är. Sen på lördag blir det grillning med Tina och börja dricka hemma hos mig, sen ska vi bege oss till stan på cruising. Såg ut som att det skulle bli skit väder, endast 11 grader och mulet =/ hoppas det blir bättre än så..

Nä fyfan, nu sprängs huvet snart och jag flyter bort. Dags för sängen!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: