Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

+ & -

Minus:
Det är mörkt och regnar
Mamma bråkar på mig som vanligt
Tatueringen kliar och svider
Har ätit en massa onyttigt idag
Ont i ryggen
Känner mig mer ensam än vanligt
Saknar Tina
Katten är dryg
Jag är nykter
Arbetsförmedlingen är helt fucked up
Inge pengar
Mina kläder som jag har beställt har fortfarande inte kommit
Hittar inga passande jobb att söka
Har inte råd att betala skatten på bilen
Mitt rum är stökigt
Jag måste hitta en praktik plats och ett jobb
Sängen är kall
Jag har fått munsår
Avundsjuk på alla som ska på rock at sea imorn
Har sjukt dåligt samvete över att jag inte har träffat Kia & Joel på länge
Långt så in åt helvete kvar till sommaren

Plus:
Jag kommer inte att vara bakfull imorn
Jag ska träffa pappa, farfar och Gertrud imron

De är de enda plussen i mitt liv nu. Fyfan va allt suger!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: