Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 1

Presentation av mig själv.

Ja då ska vi se.. 19 år, född och uppvuxen i Sandviken. Bor hemma hos min mamma nu tillsammans med henne och min lillebror Patrik, och min käresta katt Nisse. Just nu är jag arbetslös, så går mest bara hemma och trampar om jag inte svartjobbar lite. Annars på fritiden umgås jag mest med de få vänner jag har (hellre få riktiga änmånga puckon). Blir väl rätt mycket alkohol intag med dessa vänner. Min bästa vän bor i Norge för tillfället och jag saknar henne extremt mycket. Bilar, rock och cruisingar är det jag lever och andas. Och enligt mig är Power Big Meet meningen med livet! 

-

Haha, kan de där med att presentera mig själv ja ;) I natt var jag ut och tog snön vid hornen ett par timmar igen. När jag kom hem så låg jag och kolla på Ice Road Truckers och försökte sova, somna inte fören vid 5-6 i morse, och vakna vid 8. Så är lite små trött nu :P 

Idag ska jag gå igen lite jul pynt och kolla vad som ska va kvar och inte. Sen blire väl ut och grisa runt i snön i natt igen antar jag. 

Det var allt för denna gång, över and ut.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: