Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Härlig morgon =)

Har nyss kommit in från en härlig morgon promenad. Lika fint väder ute idag! Dock lite kallare, men det är bara skönt tycker jag =) En bra start på dagen!

Igår vandra jag runt lite på stan innan jag gick till miroi. Köpt nya hörlurar till mp3n och strumpbyxor. Såna där som det är söm på i bak, skit snygga. Dom går på över 100 kr på tradera, men endast 80 kr på lindex! Mycket bra.
På miroi vart det inte mycket sagt som vanligt.. Dock sista gången jag var dit på coachning nu, ska bara dit nästa vecka och hämta nå papper om han inte mailar det åt mig.. Skönt.
På vägen hem igen så hämtade jag mina jeans leggins som hade kommit. Dessvärre så såg dom inte alls ut som dom gjorde på bilden och de satt inte alls nå bra på mig :/ På tog för stora, även fast det var stl 38 som jag har.. Men tvättade dom i lite för hög värme igår och körde dom i torktumlaren så nu är dom mindre. Men måste göra det en gång till sen är jag nig nöjd =) 

Nu ska jag slänga i mig lite mat sen göra mig klar, ska till arbetsförmedlingen =/ Trööök. Hoppas det går fort och att dom har nå vettigt att säga. 

I helgen hade jag och Linda tänkt att dricka lite grogg. Får se vad vi hittar på för kul =)
Den som får tråkigt i helgen kan ju höra av sig så kan vi hitta på nå bus tillsammans. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

hahah jag har exakt såna strumpbyxor jag med från lindex :D så jävla clässy alltså ;) love