Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag morgon

Eller förmiddag rättare sagt.

Klev upp vid 9 idag, även fast jag egentligen skulle kunna ligga kvar i sängen hur länge jag vill. Det är trist väder ute så jag har ingen lust med nån promenad.. Så ska ta reda på lite här inne istället. Har redan tagit reda på mitt rum och sytt ihop min tomte luva som hade gått sönder haha. Just nu sitter jag och dricker kaffe och läser lite bloggar.. Läste nyss en om en ung mamma, hon är ett år yngre än mig (tror jag?) och fick barn i somras. Hon skrev ett inlägg om hur många det är som klagar på henne för att hon har varit ute och festat några gånger nu.. Men vafan, hon lär väl få roa sig!? Bara för att man har blivit mamma så betyder det inte att man ska bli nån hemmafru. Vi lever på 2000-talet liksom!! 

Är man en sämre mamma bara för att man väljer att gå ut, ta ett glas och umgås med vänner? Shit. Folk är ju inte riktigt kloka. Visst, jag har inga barn så jag bör inte öppna käften om detta, men de skiter jag i. Det är ju sjukt att folk verkligen älskar att snacka så mycket skit om varandra! 

Nu ska jag ta reda på tvätten sen ska jag försöka hitta på nått annat att pyssla med. Vill att det ska närma sig jul nu så man får börja jul pynta =) Hehe.

I morgon ska jag till miroi en sväng, sen arbetsförmedlingen på onsdag, och tandläkaren på fredag. Usch!!
Känns som om att detta är veckan från helvetet haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: