Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag morgon

Det snöar utanför mitt fönster. Nu mera ser man inte bara snön falla ned, utan även pengar! Hihi. Skulle dock inte komma så mycket idag såg det ut som. Värre på söndag, så på lördag blir man väl så illa tvungen till att vara nykter. Men imorn ska jag ta mig en jävel eller två! 

Mötet på AF gick bra igår. Min handläggare är en gammal saik spelare, hihi. Häftigt! Eller så inte. Fick nå papper som jag skulle fylla i och som ska skickas in nästa månad innan jag får nå pengar.. Så får inge pengar fören vid nyår =/ Fast det lät in som på han att jag lät fixa praktik på en gång, bra de. Tänkte vänta med det till efter nyår isf. Jessica (som jag gick i samma klass som) hade dom sagt till att hon lära fixa de på en gång, och hon har inte fått samma information som mig. Konstigt.. En bunt yrhönor det där!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och längtar efter julen. Jag vill börja pynta nångång!! Hade jag bott själv nu så hade jag redan börjat haha. Tycker det är så mysigt. 

Men nu ska jag faktiskt lyssna på jul musik och tok städa huset har jag bestämt mig för! Och så kanske man kan börja pynta lite? Inte med jul tomtar och sånt, utan typ vinter pynta om man säger så? Vafan, jag är arbetslös och uttråkad, men kalla mig knäpp om ni vill.

Have a nice day!


Tinas mamma kommer till Norge idag och hälsar på henne =)
Hoppas att dom får de mysigt. Saknar min höna <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

Va gullig du är hönan min =) det är asmysigt, bara du som saknas. Mamma hälsar btw ;) lovetimes!