Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

God morgon

Jag var först upp idag i huset. Skönt att vara uppe i tid!

Nu ska jag koka kaffe sen pälsa på mig och gå ut på promenad som vanligt! Sen ska jag hem och duscha, söka jobb, åka till kyrkogården, ica och handla sen tvätta fönster. Ikväll börjar vampire diarys igen, äntligen!! haha. Så ska bänka mig framför tvn som vanligt ikväll.

Vann denna hårblomma på tradera i morse, 20 kr bara :) (8 kr för blomman, 12 kr för frakt)Har alltid velat haft en, men har aldrig hittat nån jag riktigt ha velat haft och så brukar som safta på rätt bra på priset. Inte så att jag tänker betala äver 100 kr för en fjuttig blomma. Så det var en bra start på morgonen.

Ska besikta bilen nästa vecka, 300 kr. Sen ska skatten på bilen betalas, 1800 kr. Restskatten, 800 kr. Sen en eventuell ombesktning och så ska jag ha råd att tanka bil fan också. Och jag äger just nu ca 3000 kr, kul!! Hoppas mamma och pappa hjälper mig att betala.. Får inga pengar alls förän i november, men dom pengarna är väl inte mycket att hurra över heller.

Förstår inte vart alla mina pengar tar vägen!? Fan nyss hade jag ju hur mycket som helst kändes det som ju.. I värsta fall så får jag väl ställa av bilen tills jag har råd att betala skatten =/

Fyfan va allt känns tungt nu.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: