Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Just walk on by

Det händer inte mycket alls i mitt stackars liv känns det som. Kliver upp på morgonen, dricker kaffe, går ut och går en timme, lagar mat, kollar på tv, städar lite, åker till åshammar, duschar, kollar tv och sover.. Känns som om att alla dagar ser ut så nu för tiden :P

Och precis så kommer denna dag att se ut idag också. Efter promenaden så var jag ut i trädgården och tog reda på den sista gräslöken som var kvar, klöpp den och in frysen. Så nu har man så man klarar sig hela vintern! Jag hatar lök, men älskar gräslök, konstigt nog haha. Hur som haver, efter det så lagade jag biffstroganoff och ris. Gött! Nu ska jag plocka lite här hemma sen byta om och åka till åshammar. Blir inte där så många timmar idag, bror och Linda ska till gävle och kolla på bio så vi lär åka hem i tid.

Det känns som om att turerna till åshammar är det enda roliga i mitt liv just nu, bara då det händer nå vettigt.

Usch, jag vill härifrån!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: