Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag

Även fast jag egentligen har fredag hela veckan så hatar jag måndag fortfarande..

Tog en promenad på morgonen efter att jag hade kastat i mig lite kaffe. Efter det har jag lagat mat (köttullar, sås, potatis & ligonsylt MUMS!) och städat lite här hemma. Ska ta reda på disken strax och sen göra mig klar. Ska åka till åshammar med bror och göra klart det sista. Förhoppningsvis så tar det inte så lång tid! Men det göre väl säkert antar jag :P Ska köra dit hans audi, har kört den en gång och hoppades på att jag skulle slippa göra det igen! Fy dör diesel säger jag bara :P Så äckligt att köra haha. Men det får väl gå endå då..

Ikväll blir det väl antagligen den samma gamla vanliga, tv och sova. Vilket liv man har :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frugan
skriven :

Ibland får jag bara en känsla av att du inte kan laga mat och då blir jag så imponerad när du skriver i bloggen att du kan! :D hahaha