Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sommaren 2011

Såå jag längtar :)

Igår kom Louise hit efter att hon hade slutat skolan, så vi satt och snacka lite skit. Bland annat om PM och CCW, sällan haha! Går inte att undvika.. Jag längtar så mycket så jag håller  på å spricker!

På kvällen vart det en promenad sen fläska ned sig i soffan och kolla på Hooligans 2, rätt så bra film. Men den som inte gillar våld och blod ska inte kolla på den haha :) Sen vart det The Love Guru och några avsnitt av En ängels tålamod. Sen somna jag som en stock!

Just nu sitter jag har och ser ful ut. Utslgen håller i sig än, mest runt munnen. Är så torr, men smörjer jag in mig så blir det bara värre. Detta gör mig galen!
Jaja, ska strax göra mig klar och laga nå mat, sen hoppa på cykel och bege mig till miroi. Bilen är på lagning så det får bli så.. Det är så underbart väder så det gör ingenting :)

Ikväll tror jag att det blir åshammar. Får se hur pigg man är när man kommer därifrån, får se om jag orkar göra nått efteråt. Men förmodligen blir det bara film och sova.

Blir inge lilltjära på lördag. Räknade ut att det skulle kosta runt 500 kr för mig att åka dit, och det har jag absolut inte råd med. Så ska ta nån öl tillsammans med Sara istället, får se vart bena bär oss eller om det bara blir en lugn kväll hemma hos henne :) Det visar sig.

Saknar dig Tina, inget är sig likt här hemma utan dig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sandra
skriven :

Kikar in.. Har du några planer för helgen då? :)