Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag

Hatar söndagar fortfarande.
Dock skönt att slippa vara bakfull idag :)

Igår vart det några timmar inne i valbo.. Var till de stället jag hatar MEST av allt, ikea. Fy! Åker aldrig mer dit med mamma iaf haha. Sen vart de en sväng på gina och hm, fick med mig ett par jeans, en bh, smink och lite hår grejer hem :) Skulle köpa skor, men vart dåligt med de som vanligt haha. Tror ingen kan va sämre än mig på att köpa skor! Ska dit i veckan igen och kolla lite mera om jag hittar nå som man kan ha nu i vinter.

Kvällen spenderades åt att skruva ihop möblerna och dricka nån öl, mycket gott :) Sen slocka jag som ens stock.

I morse tog jag en promenad, har blivit dåligt med de dom senaste dagarna tack vare det dåliga vädret.. Sen vart de att dona lite i vardagsrummet. Knäppte lite före bilder, så ska lägga ut före och efter bilder senare :) Det kommer att bli sjukt snyggt där inne!

I morgon ska jag fortsätta att dona lite här hemma, sen iväg till ungdomsmottagningen, måste ha nya p-piller. Har skjutit upp de föör länge nu! Är inne på sista raden på sista kartan, haha. Inte bra! Dom hade tydligen flyttat till sjukhuset nu, får se om man hittar på dom då. Kommer väl att yra runt där och se dum ut ett bra tag innan jag hittar rätt :P Sen efter att bror har slutat så ska vi till åshammar och måla.

Nu ska jag fan i mig sooova.
God natt allt löst folk där ute!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: