Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Pappsen <3

Gick som sagt tidigare hem till pappsen en sväng. Han hade i kommit hem än när jag kom dit, så började gå igenom brosans kläder och sortera det. Nu kanske han får tummen ur arselet och tar hem det till sig istället!

Satt och pratade lite skit med pappa, och kom på hur mycket jag saknar att vara där! Så har besämt mig för att börja sova där några nätter igen. Onsdag-fredag tänkte jag.. Har ingen parkeringsplats där hemma (skit HSB) så om jag ska ha bilen lär jag gå hem till mamma. Därför vill jag inte vara där så länge, annars hade jag lika gärna kunnat flytta dit. Tycker inte om att bo i lägenhet, men jag tycker om att bo med pappa. Saknar han så! <3

I morgon är det dags för möte på miroi igen. Shit vad veckorna bara rusar iväg!! Annars imorn så blir det bara lugnt ser det ut som. Har ingen större lust att göra nått heller så.. Mys kväll får det bli! Trökigt att mysa själv bara.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: