Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Valbo

Har nyss kommit hem från valbo, var dit med lojsan =) Hittade ett par skit snygga jeans leggins som jag egentligen inte hade råd med, och igår köpte jag en tröja och ett linne. Får leva fattigt resten av månaden =) Ska endå vara nykter fram till sista april har jag destämt mig för, så de kommer nog ändå inet gå så mycket pengar nu ett tag framöver..

I natt gick de där satans larmet som tjuter genom hela sandviken. Självklart vakna jag av de.. De var en kembrand på Sandvik, som de vart giftig rök av. Så alla i och runt om centrum skulle hålla sig inne, stänga fönster och ventiler. Kul att de händer nå i denna håla :D Haha. All tåg och buss trafik vart iställt, de fick inte ens åka igenom här. Men vid halv 7 tiden i morse så var faran över. Men satan va de luktar bränt!

Sitter just nu och lyssnar på lite musik, och dricker en öl. Kunna inte motstå när de är så fint väder! Hur underbart som helst. Prata nyss lite med Tina också, alltid lika underbart att höra hennes röst =)

Ska ta och beställa hem en pizza nu, sen ska jag kolla på vampire diaries och sen blir de sons of anarchy till jag somnar.

Imorn är de middag med familj och släkt som gäller, älskade farfar har fyllt 80 år <3 Efter maten ska vi hem till han och fika lite, så blir väl kvar där till kvällen. Får se om de blir nå äventyr efter det.

Nu ska jag fortsätta på min öl =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: