Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag!

Sitter och dricker kaffe och försöker vakna till liv.. Jag och Louise ska in till valbo en sväng, hon skulle kolla på nån ny utstyrsel, ta oskulden på systemet, in på ikea och byta nån grej och så ska vi käka där. Trevligt! Jag själv ska bara shoppa på systemet tills på lördag. Har inte råd med nå annat..

Igår kväll efter att ha varit och firat Louise lite så slängde jag mig på soffan och kvar kvar där. Runt 21 var jag akut sugen på en kebabrulle så jag bara lära beställa hem en haha. Gött! Kollade lite på Twilight sen gick jag och la mig.. Har haft skit konstiga drömmar i natt. Har drömt och cancer, elaka fd. vänner och ja, en massa skit bara. Usch..

Nä, nu ska jag dra på mig kläder och göra mig klar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: