Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sjukling!

Av nån dun anledning så kan jag inte göra inlägg på datorn. Så sätta bara texten ihop. Så iphonen får duga verkar de som..

När jag och mamma var till Sthlm i tisdags så vart jag sjuk mitt uppe i allt. Tänkte att vi skulle jul shoppa lite efter att vi hade varit på sjukhuset, men de fanns absolut ingen ork i mig till de. Skit tråkigt. Så vi satt på cityterminalen i 2,5 timme. Inte kul! Var lagomt skönt att komma hem sen.

Igår gjorde jag inte ett skit. Orkade bara inte.. Vart mest liggandes på soffan,

Idag känner jag mig lite bättre så jag ska strax åka till dollar och kolla på en tavla som mamma vela ha. Tänkte ge henne den i julklapp.. Sen tänkte jag städa och byta gardiner. Om jag orkar. Dåligt med ork nu känner ja :p

Imån ska jag och lillebror till Valbo och leta efter kläder åt honom. Och då ska jag hjälpa han att hitta julklappar. Sen blir de nog bara lugnt i helgen verkar de som,. Eller?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: