Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Vart fan tog den här veckan vägen?

Brukar jämt va så taggad till helgen, men inte denna gång. Har inget planerat och jag är fattig. Louise kommer hem från kryssningen idag så får se om vi hittar på nå bus ikväll. I morgon blir det lugnt iaf, ska på kalas på söndag så orkar inte va bakfull då. Min fina gudson Joel blir ett helt år då!

Fick en nyckelring av Louise här om dagen, en som hon hade gjort själv. Att en sån liten sak kan värma så mycket. Jag älskar mina vänner så fruktansvärt mycket så det gör nästan ont. Önskar att Tina vore här nu..

Det mesta känns bara jobbigt och jag orkar inte med nått.
Så!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tina
skriven :

Du vet att jag ælskar dig va!