Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Morfar <3

Idag skulle morfar fyllt 87 år. Minns när vi var och hälsade på honom på sjukhuset när han fyllde 85.. Tiden går så fort! Saknar han så mycket.

Det blev lite jobb i natt.. Skönt. Behöver varenda krona!! Så var lite seg i morse, somnade inte fören halv 6.. Men de vart en promenad iaf när jag hade vaknat till liv.
Nu snart så ska jag och mamma åka till kyrkogården och tända ljus, sen handla lite. Efter det blire bara lugnt ser det ut som. Nu får de bli helg tycker jag!! 

Jag och Louise skulle ju till vika på lördag, men de vart ändrat. De blir peckers i gävle ist! Ska bli hur kul som helst.

För övrigt så fick jag nyss reda på att en gammal kompis, Emelie, ligger inne på bb nu och ska föda. Hoppas allt går bra =) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: