Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

When you call my name

Fick nyss hem ett par av de skorna jag har betällt, så jävla snygga!!!! Mycket snyggare än på bilden. De sitter som en gud på mig också. Jag är mycket nöjd med andra ord!



Har börjat kolla på sons of anarchy nu ( ja jag är efter, jag vet ) Hur snygg är inte Jax då? Woohoo, man blir ju helt till sig. Så ikväll ska jag kolla på några avsnitt innan det är dags att sova. Ut och jobba i natt, fint! I need money! 

På fredag blir det lugnt, på lördag ska jag hem till en gammal klasskamrat, Niklas. Även Rikard, Brodin, Tessan och Emma skulle dit, vi gick också i samma klass på fordon förr. Hur kul blir inte det då? Har knappt träffat dom sen studenten.. Så det ser jag fram emot.

Nu ska jag fortsätta att njuta av mina skor :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: