Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Idag borde det vara lagligt att slå folk.. Är så less på de flesta och de mesta. Suck.

Har inte sovit mycket i natt, har bara legat och tänkt på en massa. Önskar att de fanns en av och på knapp för mitt tänkande! Så nu är man lagomt trött, och piss ont i huvet har jag. Känns inte så där skit kul att man ska till jobbet om en halvtimme. Idag är en sån där dag som jag bara vill ligga i sängen hela dagen.

När jag låg och tänkte en massa i natt så kom jag fram till de att jag är så jävla trött på att vara nå sexobjekt för mer eller mindre alla killar jag träffar. Jag orkar inte höra att jag har skit stora bröst och snygg kropp längre, de får mig att vela spy. Låt mig va! De enda killar verkar vela med mig är att få mig på rygg. Äckliga idioter! Varför ska de va på de jävla viset för?? Jag blir så less.

Hem och städa hela längenheten efter jobbet. Sen packa ihop allt som ska med imorn.. Kunna inte va mer passande nu att få komma iväg på nå kul. Kolla på en massa fina bilar, träffa nytt folk och dricka öl hela dagarna. 

Adios amigos!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenna
skriven :

men fy.. karlar alltså! man blir så less