Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Power Hot Rod Reunion

Har inte tid, ork eller lust med bloggen längre känns de som.. Men nu kastar jag in en snabbt inlägg.

Festen i fredags vart lyckad tycker ja, hade mycket trevligt! Vart dock piss full, somnade ute på soffan efter att alla hade gått så nu har jag myggbett överallt! Inte kul haha. Skulle åka till grängesberg på lördagen, men SJ är ju helt cp så de vart inge av med det, vart en lugn hemma kväll ist. Fick sova ut riktigt på söndagen, mycket skönt.

Vart bestämt tidigare i veckan att jag följer med Andy, Gurra och Roger till Power Hot Rod Reunion! Mycket kul ska de bli, har aldrig varit där förr. Skulle dock regna hela helgen, vilket suger =/ Men hoppas de blir lite sol iaf.. Skulle börja packa ihop lite saker till de igår, märkte då att jag inte ens har packat upp allt från power meet haha. Typiskt mig! Hinner väl inte en packa upp de som ska med i helgen innan de är dags att packa till ccw =) Nästa lördag drar vi! Och sen hinner jag nog inte packa upp de heller innan de är dags för wheels nations i älvdalen =) Mitt liv rokkar! Klart bästa sommaren!! Men sen är de slut på de roliga, vilket suger stenhårt =(

Var i valbo idag med mamma, gjorde av med en massa massa pengar.. Nu behöver jag inte shoppa på länge igen!

Nu ska jag ta ut maten ur ugnen, sen duscha och efter der hoppa i säng!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: