Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag morgon

Gick upp 07:15 idag.. Länge sen jag gick upp så tidigt! Haha. Först gick jag ett varv i huset, som en yr höna. Sen kom jag på att jag skulle hämta datorn och ställa den i köket, och sen sätta på kaffet. Gick in i rummet för att hämta datorn, men tog spegeln som hänger på väggen istället, HAHA! Vafan?? Började gå ut med den men sen kom jag på mig själv! Och sen skulle jag hälla i vatten i kaffe kannan. Satt på vatten kranen, och sen stod jag bara där.. Och väntade på bättre tider tror ja! Efter ca en minut så kom jag på vad jag skulle göra..

Även fast jag är yr och hade skit svårt för att dra mig upp ur sängen, så är jag glad att jag gjorde de! Gillar att va vaken tidigt. Får så dåligt samvete annars.. Nu är klockan snart 8, och jag ska bege mig ut på en lite kortare promenad nu, sen börja städa och efter det ska jag fortsätta med planteringen som jag började med igår =D Sen efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska iaf ta en längre promenad på kvällen tänkte ja..


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: