Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Christmas spirit

Med snön som kom igår så kom även den där mysiga jul känslan inom mig!
Har nu på morgonen lyssnat på jul musik och donat lite.. Ska städa undan lite, slå in julklappar sen söka lite jobb tänkte ja.

Resan till Edsbyn var kanon! Var bara lilla jag och en massa killar haha. Hardcore superstar var kanon bra!! Riktigt ös var de. Igår var man lite så där små sliten. Åkte hem till Åke på eftermiddagen, käka pizza och glodde på film tills de var dags att rulla hem igen. Åkte med Danne till Ockelbo, där hade jag min bil. De var ett rent helvete att åka därifrån! Vilket piss väder de var alltså.. Tog evigheter att komma hem kändes de som.

Annars idag blir de väl bara lugnt. Kanske blir en promenad ikväll bara.. Imån blir de Sthlm med mamma över dagen, ska bli kul faktiskt. Skönt att komma från Sandviken ett tag!

Nä, nu ska jag slå in julklappar :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: