Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Fyfan vilken seg dag de var igår.. På eftermiddagen började de kräk snöa så jag drog täcket över huvudet och stannade där. Nog för att de bara är april än, men nu när de har varit så fint och varmt väder ett tag så kändes de som om att sommaren var nära. Men fel hade jag! 

Uppe med tuppen idag, ska iväg och uträtta lite tråkigheter. Sen hem och dona lite, och ikväll är det träning som vanligt. Skönt. 

De var inte länge sen jag skrev att de bara var 4 månader kvar till Metaltown. Var fick jag de ifrån? Då när jag skrev de så var de ju bara 3 månader kvar! Alltså är de ca 2½ nu bara. Fan va tiden har gått fort!! Nyss var det ett halvår kvar.. Fyfan va jag längtar.

Orkar inte skriva nå mer än så just nu. Har inge mer vettigt att skriva heller så =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: